poniedziałek, 30 stycznia 2017

Domek dla starszych dzieci

Witam serdecznie

Zdecydowałam się aby tu, na blogu przybliżyć zainteresowanym domek dla dzieci.
 Szyłam i nadal szyję domki dla mniejszych dzieci.
Są one na czterech kijkach, o podstawie 100/100 cm, i wysokości razem z kijkami 180 cm.
Wszystkie są z cienkiej bawełny, również z tej tkaniny uszyta jest  miękka mata i poduszki.


W komplecie są proporczyki, etui na namiot i oczywiście tabliczka z imieniem dziecka.
Takie tipi zajmuje mało miejsca w pokoiku dziecka, łatwo go złożyć i schować w mieszkaniu.

Teraz nowy domek, zadedykowałam go starszym dzieciom i nie tylko.
Oprócz tego, że jest większy bo posiada pięć kijków, to promień podstawy wynosi 150 cm, a wysokość z kijkami 200 cm.
Ten na zdjęciu uszyty jest z surówki, czyli grubszej bawełny. Zamiast maty zrobiłam poduszki- siedliska, można je używać do innych zabaw,  zamiast tabliczki totem, i całe mnóstwo kieszeni w wewnątrz oraz  na zewnątrz.

Różnica jest też, w samym wejściu. Jak widać na zdjęciu, "drzwi" są prostokątne i mocowane na sznureczkach.


"Drzwi" można całkowicie ściągnąć lub przełożyć na bok namiotu. Nad nimi jest coś jeszcze.
Zrobiłam na wzór indiańskich wigwamów sznurowane dwie części łączące kijki.
Po rozsznurowaniu powiększa nam się wejście i wtedy, namiot służy nie tylko do zabawy.



W ogrodzie, na plaży, na tarasie, my również możemy skorzystać i schronić się przed słońcem...
Na ostatnim zdjęciu zaimprowizowałam scenkę, gdzie dziadek czyta swoim wnuczkom książkę.
Rozłożenie namiotu pozwala aby cała trójka mogła się schronić przed upałem lub innymi zjawiskami które rozpraszałyby np. dziewczynki przed słuchaniem  dziadkowych opowieści.

Oczywiście cały namiot jest lekki i łatwy do przeniesienia, pozwala na to wygodne etui.



Takie i inne propozycje przygotowuję na sezon, który wszyscy lubimy, Wiosna i Lato!

Oby do wiosny:) Ciepło Wszystkich Pozdrawiam:)

Zapraszam na moją stronę internetową: https://hankadziala.pl gdzie obecnie publikuje najnowsze treści. Znajduje się tam galeria moich prac oraz jej opis.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz