środa, 11 listopada 2015

Męskie Taśki? Z drewna?

 


  Tak, obiecałam napisać znowu coś o swoich Torbach, ale trochę inaczej.

Już wiecie co, to SouperTaśki, tak to SuperTorby po śląsku. takiej nazwy użyła Magda zamawiając u mnie torbę. Usłyszałam pierwszy raz takie określenie i bardzo mnie ujęło, więc postanowiłam zrobić kolekcję w tym temacie. Uwielbiam jak ludki godają po ślunsku  (poprawcie mnie jak źle to napisałam, ale tak słyszałam).
Więc torby muszą być spore aby wszystko pomieścić. "... supertaśka to supertorba, która i na ramię i do ręki a do niej nikt łapy nie wsadzi ... no i zmieści się tam cały ten kram " 
Emotikon 
Emotikon smile
Tak napisała w poście moja miła koleżanka Jotka, która też jest posiadaczką  torby.
 Może dzięki dzisiejszemu wpisowi dowiem się od Was, jakie są jeszcze inne  nazwy toreb z innych regionów Polski.
                                      To może być Jego torba???



Od pewnego czasu obserwuję w czym noszą zakupy nasi Panowie, w większości to reklamówki.
A może, w czym noszą śniadanie do pracy, tak też głównie w reklamówkach.
Wiem że zawsze  jest dylemat jak mąż ma iść do sklepu i wybieramy narzędzie: tej reklamówki nie bo jest za słaba, ta potargana, a ta za babska. Myślę że moja propozycja może rozwiązać problem, bo zawsze będzie ta sama i na przykład Jego. To pierwsza, co myślicie o niej?

Pisałam wcześniej, że moi bliscy już mają torby, nawet niedawno usłyszałam od ładnej dziewczyny Klaudii że jest od niej uzależniona i nie wyobraża sobie, aby wychodząc z domu jej nie zabrać. To bardzo miłe uczucie wiedząc, że zaraziłam dobrym przykładem i pomysłem inne osoby.



Tu pragnę podziękować Wszystkim osobom, którzy są w posiadaniu moich toreb za miłe słowa oraz ich  zdjęcia z nimi,  bardzo się cieszę że sprawiają Wam tyle radości i dzielicie tym ze mną. Życzę Wam kochani,  aby były zawsze pełne dobrych i cennych skarbów.

Jeszcze jeden ważny akcent w moim dzisiejszym wpisie. 11 Listopada, ważny dzień dla Polaków.
Wcześnie rano pracując słuchałam mojej kochanej TRÓJECZKI, a w niej piękne polskie utwory łącznie z ariami Moniuszki. Dołożyłam coś w tym dniu od siebie na pamiątkę naszego święta. Zobaczcie, ta SuperTaśka zrobiona właśnie dzisiaj 11 listopada pojedzie do Madzi.
Emotikon smile

POZDRAWIAM!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz